با استفاده از اپلیکیشن و اعتبار دیجی پی، از دیجی کالا قسطی خرید کنید. هم اکنون می توانید با استفاده از اپلیکیشن دیجی پی بدون نیاز به ضامن و ثبت‌نام غیرحضوری از دیجی پی اعتبار دریافت کنید و از دیجی کالا قسطی خرید کنید.

در اپلیکیشن دیجی پی (digipay) علاوه بر امکان خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بدون نیاز به ضامن، امکانات و راهکارهایی برای برآورده کردن نیازهای پرداخت و دریافت آنلاین نیز فراهم شده است.

کد تخفیف دیجی کالا

مراحل و راهنمای ثبت‌نام و استفاده از اعتبار خرید از دیجی کالا

۱. نصب و یا به‌روز رسانی دیجی‌پی

۲. ثبت‌نام برای دریافت اعتبار :
وارد اپلیکیشن دیجی‌پی شده و در بخش “خرید اقساطی” با وارد کردن اطلاعات زیر ثبت‌نام خود را انجام دهید: نام / نام‌خانوادگی / شماره ملی / شماره شناسنامه / جنسیت / تاریخ تولد / شماره شبا / کدپستی و آدرس محل سکونت / پاسخ به چند سوال اختیاری

  • سپس باید منتظر تایید کارشناسان دیجی پی شوید.

۳. فعال‌سازی اعتبار
پس از دریافت پیامک تاییدیه، برای فعال‌سازی اعتبار لازم است مجددا به بخش “خرید اقساطی” رفته و پس‌از تایید فرم اطلاعات، اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید (هزینه‌ی آن ۱۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد)، و تصویر مدارک خواسته شده و چک صیادی را بارگذاری کنید.

  • درصورت تایید اولیه‌ی تصویر چک، کارشناسان دیجی پی با شما تماس خواهند گرفت و پس‌از دریافت اصل چک، در کمتر از ۴۸ ساعت امکان استفاده از اعتبار برای شما فراهم خواهد شد.

۴. خرید از دیجی‌کالا با اعتبار
پس‌از تکمیل سبد‌خرید (حداقل ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و به‌جز کالاهای سوپرمارکتی)، در مرحله‌ی پرداخت، گزینه‌ی پرداخت اعتباری را انتخاب نموده و پس‌از تعیین مبلغ برداشتی از اعتبار، خرید خود را نهایی کنید.

 

مبلغ اعتبار شما تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد، با این‌حال شما می‌توانید مبلغ دلخواه خود را برداشت کنید و صرفا اقساط آن را پرداخت نمایید.
به عنوان مثال، اگر شما ۵۰ میلیون از ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار خود را استفاده کنید، تنها ملزم به بازپرداخت اقساط ۵۰ میلیون ریال خواهید بود.