قبل از سفر همیشه به فکر یک هتل و یا اقامتگاه مناسب برای خود و دوستان همراه هستیم، امروزه با استفاده از تکنولوژی این نگرانی برطرف شده و کار ما برای رزرو هتل بسیار آسان‌تر شده. ما در ادامه تخفیفی‌ترین اپلیکیشن و یا سایت های رزرو هتل و اقامتگاه را معرفی میکنیم…

یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی برای رزرو هتل و اقامتگاه اپلیکیشن (اسنپ‌تریپ) است. در اپلیکیشن اسنپ تریپ میتوانید در بین صدها هتل های داخلی و خارجی بهترین را انتخاب و رزرو خود را انجام دهید.

 

اپلیکیشن و سایت اسنپ تریپ

اپلیکیشن اسنپ تریپ « SnappTrip » بهترین برنامه برای افرادی که قصد سفر به شهرهای داخلی و یا خارجی را دارند می‌باشد، این یک اپلیکیشن بسیار ساده و کاربردی محسوب می‌شود. این اپلیکیشن اطلاعات جامعی در رابطه با امکانات و موقعیت مکانی هتل ها را ارائه میکند. در اسنپ تریپ بیش از ۸۰۰ هتل در سراسر کشور وجود دارد و همچنین این برنامه امکان رزرو هتل های خارج از کشور بدون نیاز به کارت های بین المللی را هم فراهم کرده است.

همیشه با تخفیف های ویژه و هیجان انگیز هتل و اقامتگاه بگیرید

می‌توانید جدیدترین تخفیف های اسنپ تریپ را در کو تخفیف مشاهده نمایید و سفری ارزان‌تر را تجربه کنید.

 

اپلیکیشن و سایت اقامت۲۴

یکی دیگر از اپلیکیشن رزرو هتل داخلی « اقامت ۲۴ » می‌باشد. اقامت ۲۴ این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا بهصورت مستقیم و صد در صد آنلاین و با بهترین قیمت هتل مورد نظر خودشان را در بین ۱۵۰۰ هتل در سرتاسر کشور رزرو نمایند.

اقامت ۲۴ امکان پرداخت و رزرو آنلاین هتل و دریافت واچر آنی هتل را برای کاربران فراهم ساخته تا بدون هیچ دغدغه ای هتل خودشان را رزرو نمایند در اقامت ۲۴ با استفاده از تخفیف های ویژه باشگاه مشتریان بعد از هر رزرو برای خرید های بعدی تخفیف های ویژه به مشتریان داده میشود تا لذت خرید را چند برابر کند.

مشتریان در اپلیکیشن و سایت اقامت ۲۴ می توانند درجه رضایت مندی مشتریانی که قبلا در آن هتل حضور داشتن را مشاهده و بهترین انتخاب را داشته باشند، همچنین در این اپلیکیشن موقعیت و امکانات هتل بصورت دقیق درج می شود.

همیشه با تخفیف های ویژه و هیجان انگیز هتل و اقامتگاه بگیرید

برای مشاهده جدیدترین کد تخفیف های اقامت ۲۴ وارد صفحه اقامت ۲۴ در کو تخفیف شوید و از تخفیف سفر خود لذت ببرید.