قلم نوری یک دستیار حرفه ای برای طراحان می باشد، که با اتصال به رایانه شما را در رسم انواع طرح‌های گرافیکی همراهی می‌کند. در ادامه این مقاله به شما چند مدل از بهترین قلم نوری ها را معرفی خواهیم کرد…

۱. قلم نوری ایکس پی پن مدل Note Plus

ویژگی های این کالا:

  • نوع اتصال: بی‌سیم
  • نوع رابط: بلوتوث
  • قلم حساس به فشار: بله

قلم نوری نوت پلاس Note Plus از برند ایکس پی پن با وزن بسیار سبک و طراحی زیبای خود به راحتی قابل حمل و استفاده بوده و از نظر ظاهر بی نظیر می باشد.



با استفاده از این محصول می توان بیش از ۱۶ ساعت کار کرد، همچنین این نوت پد مجهز به یک رابط شارژ مغناطیسی است که در مقایسه با رابط USB روشی سریع تر و آسان تر برای شارژ کردن می باشد. برای اینکه نوت پد را روشن کنید، آن را به راحتی باز کنید و برای قرار دادن آن در حالت خواب مجدداً آن را بندید. باتری این محصول در حالت استندبای به مدت ۵۰ روز شارژ دارد و قادر به ذخیره برق داخلی با ظرفیت بالا می باشد. این وسیله ۵۰ صفحه از یادداشت های آفلاین را ذخیره می کند و به شما این امکان را می دهد که به راحتی در هر مکان و هر ساعت هر آنچه که به ذهنتان می رسد را ثبت کنید.

بهترین قلم نوری های بازار + جزئیات و قیمت

وت پلاس ایکس پی-پن با نوشته های سایز A5 سازگار است و به شما اجازه می دهد ایده های خود را یادداشت نموده و هر زمان که می خواهید آن ها را به کاغذهای معمولی انتقال دهید. برای انتقال داده ها به آسانی می توانید نوت پلاس را به تلفن همراه یا تبلت خود متصل کنید. برنامه XP-Pen Note Plus را باز کنید و داده های آفلاین را همانند خلاصه محتوا برای بک آپ وارد کنید. هم اکنون نیازی نیست برای یادداشت نویسی وقت تلف کنید و مجدداً خلاصه ایجاد نمائید بلکه با این محصول زمان زیادی برای کار و تولید محتوا ذخیره خواهید نمود. نوت پلاس XP-Pen با سیستم های iOS و اندروید کار می کند. شما مستقیماً می توانید آیفون، گوشی اندروید و تبلت خود را به نوت پت هوشمند متصل کنید و با خیالی آسوده شروع به نوشتن و طراحی در هر زمان و هر مکان که می خواهید نمائید. از سایز A5 برای نوشتن و طراحی با قلم بدون باتری استفاده کنید و آزادانه سبک، ضخامت و رنگ قلم را روی برنامه نوت پلاس تطبیق دهید. به طور هوشمندانه بین کلمات دست نویس و تصاویر وجه تمایز قائل شوید و کلمات را به فرم دیجیتال در موبایل یا پد تبدیل کنید. هنگامی که به صورت آفلاین می نویسید، نوشته خود را برای گرفتن بک آپ در ابر وارد نموده و بارگذاری کنید. فرمت های خروجی GIF، PNG و JPG در این دستگاه پشتیبانی شده اند و تنها با یک کلیک می توانید کار هنری خود را در رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

مشاهده قیمت و خرید در دیجی‌کالا

 

۲. قلم نوری وکام مدل Intuos M CTL-6100WLK-N

ویژگی های این کالا:

  • نوع اتصال: بی‌سیم
  • نوع رابط: بلوتوث
  • قلم حساس به فشار: بله
  • مالتی‌تاچ: خیر

قلم نوری مدل CTL-6100WLK-N آخرین مدل از خانواده محبوب Intuos های وکام هست که در سایز متوسط و از سال ۲۰۱۹ به بعد ارائه میگردد.قلم جدید این مدل دارای حساسیت بسیار عالی ۴۰۹۶ واحد فشار میباشد که لذت طراحی و استفاده از این قلم را دو چندان میکند.

بهترین قلم نوری های بازار + جزئیات و قیمت



این دستگاه در کنار اتصال به کامپیوترهای شخصی و لپتاپها امکان اتصال به دستگاههای اندرویدی مانند تبلتهای اندرویدی و همچنین تلفن های همراه را دارا میباشد. امکان اتصال بی سیم و با استفاده از Bluetooth در کنار اتصال کابلی شما را قادر میسازد که هرنوع اتصال و همچنین فاصله دلخواه با نمایشگر را داشته باشید. همراه با این دستگاه لایسنس اورجینال سه نرم افزار Corel® Painter® Essentials™ ۷ و Corel® Aftershot™ ۳ و همچنین CLIP STUDIO PAINT PRO ارائه میگردد که بعد از خرید این دستگاه و از طریق سایت رسمی Wacom قادر به دانلود و استفاده از آنها خواهید بود. سازگاری این دستگاه با نرم افزارهای اصلی طراحی مانند فتوشاپ و ایلواستراتر و همچنین سایر نرم افزارهای طراحی به حدنهایت رسیده و به راحتی و با استفاده از دکمه های قابل برنامه ریزی میتوانید حداکثر لذت در زمان طراحی را ببرید.

 

مشاهده قیمت و خرید در دیجی‌کالا

قلم نوری اکس پی-پن مدل Deco 01 V2

قلم نوری مدل «Deco 01 V2 » محصولی از شرکت «اکس پی.پن» (XP.Pen) است . این مدل که می‌تواند دستیاری حرفه‌ای برای طراحان باشد از طریق رابط USB به رایانه متصل می‌شود و شما را در رسم انواع طرح‌های گرافیکی همراهی می‌کند. برای روی قلم Deco 01 V2 دو کلید قرار گرفته است.

بهترین قلم نوری های بازار + جزئیات و قیمت

یکی از این کلیدها برای کاربر این امکان را فراهم می‌کند تا قلم را از حالت نوشتن به پاکن تغییر حالت دهد. کلید دیگر هم مانند راست کلیک ماوس عمل می‌کند. روی تبلت این محصول، ۸ کلید قابل برنامه‌ریزی قرار دارد که کاربری بسیار آسانی را رقم می‌زند. این مدل حساسیت فشار ۸۱۹۲ سطحی دارد که رسم طرح‌های بسیار حساس با جزئیات زیاد را امکان‌پذیر می‌سازد. قلم نوری Deco 01 V2 با نرم‌افزار‌های طراحی نظیر Adobe Photoshop، SAI, Painter, Illustrator, Clip Studio سازگار است. یکی از تفاوت‌های مهم Deco 01 V2 با نسخه قبلی پشتیبانی آن از سیستم‌عامل اندروید است. به‌این‌ترتیب می‌توانید این محصول را به گوشی موبایل خود با سیستم‌عامل اندروید نسخه ۶.۰ و بالاتر متصل کنید و طرح‌های گرافیکی خود را از این طریق مشاهده کنید.

 

مشاهده قیمت و خرید در دیجی‌کالا

 

همچنین برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا برای خرید ارزان تر وارد صفحه دیجی کالا در کو تخفیف شوید.