تخفیف خرید لوازم جانبی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و هزاران کالای دیگر در تخفیف های هفتگی دیجی کالا. برای تهیه ارزانتر و با تخفیف کالای الکترونیکی دیجی کالا و دریافت کد تخفیف دیجی کالا در ادامه این مطلب همراه ما باشید..

در تخفیف های این هفته دیجی کالا می توانید کالاهای الکترونیکی را با تخفیف ۵۰ درصدی تهیه نمایید، در ادامه برخی از این کالاها را برای شما شرح میدهیم:

ساعت هوشمند آنر مدل Huawei honor band 4

مچ بند هوشمند Huawei honor band 4 جدید ترین گجت پوشیدنی هوآوی هانر Huawei honor از سری هانر بند می باشد. این گجت پوشیدنی فوق العاده زیبا این بار با صفحه رنگی تمام لمسی و نمایشگر AMOLED به همراه طراحی بدنه از جنس شیشه ۲.۵D ضد خط و خش با مقاومت در برابر شوک و ضربه بالا به حالت edge معرفی شد.

تا 50% تخفیف پرفروش‌ترین‌های لوازم الکترونیکی دیجی کالا

همچنین این گجت پوشیدنی شامل صفحه نمایشگر OLED میباشد که دارای حساسیت لمسی بالایی است و نور صفحه تقویت شده که بتوانید در شرایط مختلف بدون مشکل صفحه را مشاهده کنید، همچنین قابلیت تغییر شکل صفحه اول را به ۳ حالت مختلف دارد که به جذابیت های این ساعت بیش از پیش می افزاید . از قابلیت های ویژه honor band 4 میتوان به تکنولوژی پیشرفته Truesleep 2.0 اشاره نمود.

هانر بند ۴ از فناوری CPC جهت به نمایش کشیدن الگوریتم خواب شما استفاده میکند. این نمایش شامل خواب عمیق شما و آنالیز الگوریتم خواب شما میشود ، هم چنین هانربند شما با توجه به آنالیز خود جهت بهبود خواب شما پیشنهاد های ویژه ای مخصوص خود شما به شما میدهد.

 

مشاهده قیمت در دیجی‌کالا

هدفون بی سیم موتورلا مدل VerveBuds 400

هدفون بی سیم موتورلا مدل VerveBuds 400 برای افرادی که به دنبال یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت با ابعاد کوچک هستند مناسب است.

تا 50% تخفیف پرفروش‌ترین‌های لوازم الکترونیکی دیجی کالا

این مدل در ۴ رنگ آبی، خاکستری، رزگلد و مشکی به بازار عرضه شده است. این محصول وزن کمی دارد و همین باعث شده تا گوشتان در استفاده درازمدت خسته نشود. این محصول محفظه شارژ و کابل شارژ microUSB دارد. با استفاده از این مدل شما می‌توانید تا ۹ ساعت موسیقی گوش کنید. این مدل با بلوتوث به گوشی یا دستگاه‌تان متصل می‌شود. نسخه بلوتوث این هدفون ۵ است. یکی از ویژگی‌های هدفون بی سیم موتورلا مدل VerveBuds 400 پشتیبانی از دستیار صوتی اپل و اتصال به صورت خودکار است. این مدل را می‌توانید تکی استفاده کنید. محفظه شارژ این هدفون به صورت کپسول است و برای فیکس شدن بهتر هدفون‌ها از مگنت استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به کنترل بر روی هر دو گوشی هدفون با استفاده از لمس یا ضربه به هدفون اشاره کرد.

مشاهده قیمت در دیجی‌کالا

 

همچنین می توانید سایر محصولات تخفیف‌دار دیجی کالا را از طریق لینک بالا مشاهده نمایید و برای خرید با تخفیف بیشتر نیز می توانید از کد تخفیف دیجی کالا استفاده نمایید و از خریدی ارزانتر لذت ببرید.