برای تهیه پخش‌کننده‌ی خودرو (ضبط صوت) همیشه انتخاب‌های زیادی وجود داشته اما برای تهیه بهترین ضبط صوت باید به چند نکته زیر توجه کنید تا در انتخاب خود سردرگم نشوید و از انتخاب خود لذت ببرید… در ادامه چند ضبط صوت را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

همیشه گوش دادن به موسیقی به ما انرژی، آرامش و حس خوب داده است. به جرات می‌توانیم بگویم که هیچ کسی در جهان وجود ندارد که موسیقی را دوست نداشته باشد و از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت نبرد. همه ما انسان ها به این پدیده وابسته هستیم و هرکسی سلیقه خود را دنبال می کند. گوش دادن به موسیقی می تواند احساسات ما را برانگیزد و شادی یا غم ما را به همراه داشته باشد. حال برای گوش دادن به موسیقی به چه امکاناتی نیاز مند هستیم؟

پخش کننده خودرو سونی مدل MEX-N4200BT

خرید ضبط صوت ماشین با تخفیف‌های هیجان انگیز

پخش کننده‌ی خودرو MEX-N4200BT محصول شرکت سونی یکی از قدرتمندترین ضبط صوت های جهان است، این پخش کننده دارای امکانات و ویژگی‌های یک محصول بسیار عالی است. MEX-N4200BT مجهز به یک پورت USB است که به واسطه آن می‌توانید با استفاده از فلش مموری به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین MEX-N4200BT دارای قابلیت سازگاری با دستگاه‌های اندرویدی و IOS می باشد.

در ضبط صوت MEX-N4200BT شما می توانید با استفاده از تکنولوژی Dual Blutooth بصورت همزمان با استفاده از دو تلفن همراه به این پخش کننده متصل شوید. همچنین در این ضبط صوت شما شاهد تکنولوژی NFC، پشتیبانی از فرمان های صوتی OK Google، پشتیبانی از فرمان های صوتی Siri و کنترل گوشی با استفاده از فرمان های صوتی خواهید بود.

در پخش کننده سونی شما می توانید با استفاده از صفحه نمایش LCD with Acryl تنظیمات مورد نظر خود را برای این ضبط صوت اعمال کنید.

پس وقت آن رسیده تا با تکنولوژی اختصاصی Extra Bass موسیقی مورد علاقه خودتون رو گوش کنید.

 

مشاهده قیمت در دیجی‌کالا

 

پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-X1950UB

خرید ضبط صوت ماشین با تخفیف‌های هیجان انگیز

پخش کننده DEH-X1950UB محصولی با توان بسیار بالا برای آن دسته از کسانی که به کیفیت اهمیت می‌دهند، ضبط صوت DEH-X1950UB ساخته  شده توسط شرکت پایونیر است و جزء یکی از محصولات با کیفیت ساخت بالای این کمپانی می باشد. این پخش کننده با امکانات و ویژگی‌های جالبی طراحی شده است. ضبط صوت DEH-X1950UB به یک عدد پورت USB مجهز است که از طریق آن می‌توان فلش‌مموری خود را به آن متصل کرده و از فایل‌های دلخواهتان در خودرو استفاده کنید.

از دیگر قابلیت های این پخش کننده پورت AUX است، که می توانید پخش‌کننده‌ی موسیقی‌تان را به آن متصل کنید و موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید. قابل ذکر است که سیستم‌عامل سازگار با این پخش کننده، اندروید است که می‌توانید با اتصال تلفن همراه از طریق کابل به دستگاه، فایل‌های صوتی موجود در آن را به پخش بگذارید.

 

مشاهده قیمت در دیجی‌کالا