همیشه داشتن تناسب اندام کار راحتی نبوده، برای داشتن یک بدن زیبا و متناسب باید روزانه تمرینات هوازی و حرکات با وزنه را بصورت مداوم انجام داد. و در کنار تمرینات بدنسازی باید یک رژیم غذایی بر اساس اهداف خود داشته باشید… در این مقاله ما به شما می گوییم که چه لوازم بدنسازی می‌تواند به شما در خانه کمک کند تا اندامی زیبا داشته باشید.

 

تی آر ایکس TRX

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس یکی از بهترین لوازم تمرینی است که می توان از آن نام برد، TRX با قابلیت نصب بسیار راحت و طراحی عالی برای پوشش طیف وسیعی از حرکات تمرینی و ورزشی به شما کمک می کند تا از راحتی بیشتری در انجام حرکات ورزشی برخوردار شوید.

بهترین لوازم بدنسازی در خانه برای تناسب اندام

تی آر ایکس دارای بست‌هایی برای متصل کردن به در یا سطوحی است که به وسیله آن شما می‌توانید حرکات نرمشی و ورزشی مختلفی را انجام دهید.

با اتصال تی آر ایکس TRX به در، به واسطه بست اتصالی به در، می‌توانید حرکات گسترده ای از استقامتی و کششی را به بهترین نحوه انجام دهید و یا با کمک بست اتصال به سطوح حرکات قدرتی و سرعتی را انجام دهید.

این مجموعه همچنین از کیفیت و طراحی بسیار عالی برخوردار است به صورتی که دستگیره‌های قرار گرفته بر روی آن از طراحی ارگونومیک و بسیار مناسبی برخوردار است که به شما کمک خواهد کرد تا در زمان ورزشی احساس خستگی کمتری داشته باشید.

تی آر ایکس ها همچنین دارای کیفی همراه است که با استفاده از آن، شما می‌توانید تمام ابزارهای ورزشی مورد نیاز خود را همراه داشته باشید. لوازم بدنسازی تی آر ایکس دارای آموزش های فراوان و دفترچه راهنما است که با کمک آن شما می‌توانید از نحوه انجام دادن حرکات ورزشی مختلف با‌خبر شوید.

 

مشاهده قیمت در دیجی‌کالا

 

دوچرخه ثابت و اسکی فضایی

اگر میخواهید چربی سوزی کنید و مقداری از وزن خود را بکاهید و یا می‌خواهید چربی دور شکم و ران‌های از بین ببرید چاره ای جز انجام تمرینات هوازی ندارید، دوچرخه ثابت این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا هرچه سریعتر وزن خود را کاهش دهید و به تناسب اندام مورد نظر خود برسید.

از تأثیرات و فواید دیگر دوچرخه ثابت می‌توان به افزایش سلامت قلب و عروق، چربی سوزی، تقویت عضلات، کاهش استرس، کاهش دردهای کمری و … اشاره کرد. بر کسی پوشیده نیست که انجام اینگونه تمرین ها باعاث شادابی هرچه بیشتر انسان ها می شود.

بهترین لوازم بدنسازی در خانه برای تناسب اندام

لازم به ذکر این مورد است که اکثر کسانی که دوچرخه ثابت نامناسبی تهیه میکنند، به مرور زمان دچار مشکلاتی مانند زانو درد و کمر درد می‌شوند.پس لازم است در هنگام خرید دقت کنید زیرا اهمیت یک دوچرخه ثابت استاندارد و حرفه ای به اندازه ورزش کردن مهم است.

 

مشاهده قیمت در دیجی‌کالا

 

تردمیل; ضامن سلامتی

دیگر وسیله ای که به سلامتی و تناسب اندام شما در خانه کمک میکند تردمیل است، تردمیل وسیله ای بسیار کاربردی برای خانه شماست و این امکان را به شما میدهد تا هر زمانی که خواستید ورزش کنید.

اما قبل از انتخاب یک تردمیل خانگی خوب باید این نکات را بدانید، (یک) از خرید تردمیل چه هدفی دارید؟ (دو) آیا برای لاغری و یا حفظ تناسب اندام تردمیل میخواهید تهیه کنید؟ یا برای ورزش حرفه ای، برای هر عنوانی که بخواهید شناختن اهداف خود، مهم ترین راه برای تهیه بهترین تردمیل ممکن است. مطمعنا بعد از تعیین هدف، مقدار هزینه خرید تردمیل خانگی عمل مهم دیگر است. به عبارتی شناخت هدف است که مقدار قیمت تردمیل را نیز مشخص می کند.

بهترین لوازم بدنسازی در خانه برای تناسب اندام

اگر شما برای ورزش حرفه ای و استفاده زیاد می خواهید، پس مجبور می شوید تردمیل گران قیمتی تهیه کنید، زیرا بسته به نوع کار شما یک تردمیل می تواند از ابعاد بزرگ تر، قدرت موتور بیشتر، سرعت بیشتر، شیب بیشتر و به عبارتی امکانات بالاتری برخوردار باشد، اگر شما به طور دقیق خواسته و نیاز خود و به عبارتی هدف خود را نشناخته باشید، ممکن است هزینه بیشتر برای تهیه تردمیل پرداخت کنید.

 

مشاهده قیمت در دیجی‌کالا