بهترین ساعت هوشمند باید علاوه بر کارایی دارای زیبای منحصر به فرد نیز باشد، ما در این مقاله قصد داریم بهترین نوع از ساعت های هوشمند را با تخفیف های هیجان‌انگیزی که دیجی کالا ارائه میکند را معرفی نمایید…

با پیشرفت روزافزون لوازم الکترونیکی هر روز شاهد ورود گجت‌ها و ابزار الکترونیکی بیشتری به زندگی روزمره‌ی خود هستیم. ورود این ابزارها به مرور، روش‌های سنتی‌تر را منسوخ کرده است.

ساعت‌های هوشمند Smart watch و دستبندهای سلامتی این روز ها بازار مناسبی برای خود پیدا کرده‌اند به‌طوری که برخی مدل‌های پیشتاز آن‌ها دنیای ساعت‌های کلاسیک را به‌جد تهدید می‌کنند.

در ادامه به برخی از بهترین ساعت های هوشمند در کو تخفیف بلاگ اشاره خواهیم کرد…

تخفیف خرید بهترین‌های ساعت هوشمند از دیجی کالا

 

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT Classic

ساعت هوشمند جدید هواوی GT Classic دارای حاشیه‌های باریکتر، صفحه‌نمایش بزرگتر، ضخامت کمتر و نهایتا جمع‌وجورتر است. هواوی واچ جی‌تی ۲ از یک میکروفون و بلندگو بهره‌مند است؛ این بدان معنا است که کاربران قادر به برقراری تماس مستقیم با آن هستند. باتری این ساعت هوشمند از ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت در مدل قبلی به ۴۴۵ میلی‌آمپرساعت ارتقاء یافته است.

تخفیف خرید بهترین‌های ساعت هوشمند از دیجی کالا

جنس بدنه GT از فلز  و سرامیک تشکیل شده و دارای بند چرمی با رنگ بندی قهوه ای و نوع قفل بند آن سگکی ساده است. همچنین ساعت هوشمند هوآوی دارای حسگرهای شتاب سنج , ژیروسکوپ , سنجش نور محیط , قطب نما , شمارش ضربان قلب است.

 

مشاهده قیمت در دیجی‌کالا

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active

ساعت Galaxy Watch Active یکی از بهترین ساعت‌های هوشمندی است که تا به امروز معرفی شده است، Galaxy Watch Active دارای امکانات فراوانی می باشد که این امکان را به کاربر میدهد تا تجربه خوبی را به از این ساعت تجربه کند.

ساعت جدید سامسونگ در مقایسه با گلکسی واچ‌های قبل از خود، اندازه بسیار کوچک‌تری دارند و طول این ساعت‌ها تنها به ۴۰Mmm و ضخامت آن‌ها به ۱۰.۵mm می‌رسد. طراحی این اندازه برای ساعت هوشمندی که دارای حسگرهای زیادی از جمله ضربان قلب Heart Rate است، بسیار جای تقدیر دارد.

تخفیف خرید بهترین‌های ساعت هوشمند از دیجی کالا

سامسونگ Galaxy Watch Active از بندهایی با عرض ۲۰mm پشتیبانی می‌کند، از این رو امکان استفاده از طیف گسترده‌ای از بندها برای آن وجود دارد. وزن هر ساعت بدون بند به ۲۵ گرم می‌رسد که البته در کنار بندهای پیش‌فرض سامسونگ، ۴۶ گرم خواهد بود.

 

مشاهده قیمت در دیجی‌کالا

 

ساعت هوشمند اپل واچ ۴ Nike 40mm Aluminum Case with Nike Sport Band

این ساعت جدید اپل با بندهای نسل پیشین سازگار است و بندهای فلزی جدیدی با رنگ نقره‌ای و طلایی نیز برای آن عرضه شده‌اند. Apple Watch از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و دو هسته‌ای S4 پشتیبانی می کند.

به ادعای اهالی کوپرتینو، کارایی این پردازنده در مقایسه با نسل های گذشته اپل واچ دو برابر است. قابل ذکر است که علی‌رغم استفاده از پردازنده‌ی بهینه‌تر، عمر باتری اپل واچ همان ۱۸ ساعت پیشین است

اما با همین میزان شارژدهی سابق نیز می‌توان به مدت دو روز بدون شارژ مجدد از این ساعت هوشمند استفاده کرد. ژیروسکوپ (چرخش‌نما) و شتاب‌سنج این ساعت هوشمند نیز نسبت به نسخه های پیشین این ساعت بهبود یافته‌ است.

تخفیف خرید بهترین‌های ساعت هوشمند از دیجی کالا

در ساعت هوشمند اپل واچ ۴ حسگر جدیدی نیز برای پایش فعالیت قلبی کاربران به این محصول اضافه شده است سیستم‌عامل واچ‌ او‌اس و برخی اپلیکیشن‌ها نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند تا از فضای بیشتر نمایشگر اپل واچ ۴ بیشترین بهره را ببرند.

یکی از ویژگی‌های جالبی که به چهارمین نسل از اپل‌واچ اضافه شده، توانایی تشخیص سقوط کاربران است؛ این ساعت در صورت سقوط کاربر می‌تواند تشخیص دهد که وی در شرایط خطرناکی قرار دارد.

پس از آن، ساعت هوشمند می‌تواند با سرویس‌های اضطراری تماس بگیرد و آن‌ها را از سقوط کاربر آگاه کنند.نظارت بر فعالیت قلب و تهیه‌ی نوارقلب هم یکی دیگر از ویژگی‌های ساعت جدید اپل است. این ویژگی می‌تواند فعالیت‌های قلبی غیرطبیعی را تشخیص دهد و کاربران را از این موارد آگاه کند. اگر از دوست داران ساعت های هوشمند شرکت اپل می باشید بی شک محصول جدید این کمپانی شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

مشاهده قیمت در دیجی‌کالا