تهیه بلیط اتوبوس، قطار و یا هواپیما شاید یک کار راحتی باشه اما خُب چه‌کاری باید کنیم که هنگام خرید تخفیفی بگیریم و مقداری از هزینه های سفر رو کم کنیم! کد تخفیف راه حل این موضوع است.

اگر از سرویس های آنلاین خرید بلیط استفاده می‌کنید پس لازم است کو تخفیف را دنیال کنید، ما در ادامه به برخی از اپلیکیشن های خرید آنلاین بلیط اتوبوس و قطار و هواپیما اشاره میکنیم.

تخفیف خرید بلیط اتوبوس، قطار و یا هواپیما با مستر بلیط

مستر بلیط یک سامانه اینترنتی رزرو بلیط می باشد که اگر در هر زمان و مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید از مستر بلیط، بلیط سفر به هر نقطه ای از کشور و یا خارج از کشور را تهیه کنید.

با استفاده از مستر بلیط دیگر نیازی به استفاده از بلیط کاغذی نخواهید داشت و با استفاده از کدی که بعد از انجام سفارش به شما می دهد می توانید به پایانه مراجعه نمایید و بلیط نهایی خود را دریافت کنید.

در مستر بلیط رزرو و فرآیند پرداخت هم همانطور که شما می‌توانید حدس بزنید، بسیار آسان و راحت می باشد. این موضوع در مورد کنسل کردن بلیت هم صدق می‌کند و از طریق امکاناتی که در اپلیکیشن مستر بلیط وجود دارد می توانید بلیط خود را کنسل نمایید.پ

خرید با تخفیف بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما

کد تخفیف های مستر بلیط

مستر بلیط قالباً همیشه کد تخفیف دارد این کد تخفیف ها قابل اعمال بر روی رزرو بلیط هواپیما با مقدار ۱۵ هزار تومان ، بلیط قطار با مقدار ۱۰ هزار تومان و بلیط اتوبوس با مقدار ۵ هزار تومان می باشد.

شما می‌توانید همواره کد تخفیف‌های مستر بلیط را در کو تخفیف مشاهده نمایید و خریدی ارزان‌تر را تجربه کنید.