راهنمای خرید کرم ضد آفتاب درماتیپیک و کد تخفیف برای خرید ارزانتر، تابستان زمان خوبی برای برنزه کردن و شنا کردن است، اما زمانی که سعی می کنید پوست خود را در برابر نور خورشید در امان نگه دارید، ممکن است…

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب درماتیپیک + کد تخفیف

مقدمه

تابستان زمان خوبی برای برنزه کردن و شنا کردن است، اما زمانی که سعی می کنید پوست خود را در برابر نور خورشید در امان نگه دارید، ممکن است کمی مشکل باشد. خوشبختانه، گزینه‌های ضدآفتاب بسیار خوبی وجود دارد. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه خریدکرم ضد آفتاب درماتیپیک است:

 

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب درماتیپیک.

ضد آفتاب درماتیپیک نوعی ضد آفتاب است که حاوی مواد طبیعی مانند اسانس، روغن درخت چای و بابونه است. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که پوست حساسی دارند یا می خواهند از اشعه های مضر خورشید دوری کنند.

استفاده از درماتیپیک ها آسان است زیرا به جای اسپری های آئروسل مانند سایر انواع ضد آفتاب ها به شکل کرم هستند. این باعث می‌شود تا برای افرادی که صبح وقت زیادی برای آماده شدن ندارند، در دسترس‌تر باشند.

 

ضد آفتاب درماتیپیک چیست؟

کرم ضد آفتاب درماتیپیک نوعی ضد آفتاب است که به طور ویژه برای محافظت از پوست شما در برابر اثرات مضر نور خورشید ساخته شده است. هر کسی می تواند از آن استفاده کند، صرف نظر از اینکه رنگ پوست شما چقدر روشن یا تیره است. درماتیپیک ها حاوی مواد فعالی هستند که به جلوگیری از آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش از جمله پیری زودرس و چین و چروک و همچنین کاهش قرمزی ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید کمک می کند. همچنین نسبت به ضدآفتاب های معمولی چربی کمتری دارند، بنابراین پس از استفاده، اثر روغنی روی صورت شما باقی نمی گذارد (که اغلب منجر به جوش می شود).

 

چرا از کرم ضد آفتاب درماتیپیک استفاده کنیم؟

کرم ضد آفتاب بخش مهمی از مراقبت های معمول پوست شما است. در برابر آفتاب سوختگی، چین و چروک و سرطان پوست محافظت می کند. می‌توانید از ضد آفتاب برای تمام قسمت‌های بدنتان استفاده کنید.

 

چگونه کرم ضد آفتاب مناسب درماتیپیک را انتخاب کنیم؟

  • ضد آفتابی انتخاب کنید که طیف وسیعی داشته باشد.
  • ضد آفتابی را انتخاب کنید که در برابر آب مقاوم باشد.
  • ضد آفتابی را انتخاب کنید که دارای SPF حداقل ۳۰ باشد.
  • ضد آفتابی را انتخاب کنید که دارای SPF حداقل ۵۰ باشد

 

تخفیف خرید کرم های ضد آفتاب

با استفاده از کد تخفیف خانومی شاپ می توانید از فروشگاه خانومی خرید کنید و از تخفیف بهره مند شوید. و همچنین در صورت موجود نبودن این کالا در فروشگاه خانومی می توانید با استفاده از کد تخفیف مو تن رو از این فروشگاه حریداری کنید.

 

کلمات پایانی

وقتی صحبت از استفاده از ضد آفتاب می شود، مهم است که بدانید از چه نوع محافظتی استفاده می کنید. کرم های ضد آفتاب Dermatypique با ترکیبات قوی ساخته شده اند که می توانند از رسیدن اشعه های مضر UV به پوست جلوگیری کنند. آنها همچنین ممکن است برای بیماری های پوستی مانند آکنه مفید باشند زیرا از رنگدانه ها و التهاب ناشی از این شرایط محافظت می کنند.

اگر به دنبال محصولی همه‌کاره هستید که محافظت فوق‌العاده‌ای در برابر آفتاب و همچنین فواید دیگری مانند ترکیبات ضد پیری یا اثرات روشن‌کننده پوست داشته باشد، از لوسیون ضد آفتاب Dermatypique SPF 30+ استفاده کنید. این محصول با آنتی اکسیدان ها فرموله شده است تا از آسیب رادیکال های آزاد محافظت کند و در عین حال سطوح عالی هیدراتاسیون را در طول روز فراهم کند.