اگر شما هم مثل من عاشق کتاب خواندن هستید، احتمالاً فکر کرده اید که خرید آنلاین کتاب ارزش دارد یا خیر؟ از این گذشته، رفتن به فروشگاه و مرور انتخاب آنها می تواند راحت تر باشد. در حالی که من هنوز از طرفداران روش قدیمی خرید حضوری کتاب هستم….

خرید با تخفیف کتاب و کتاب کمک درسی از فروشگاه ها + کد تخفیف

مقدمه

اگر شما هم مثل من عاشق کتاب خواندن هستید، احتمالاً فکر کرده اید که خرید آنلاین کتاب ارزش دارد یا خیر؟ از این گذشته، رفتن به فروشگاه و مرور انتخاب آنها می تواند راحت تر باشد. در حالی که من هنوز از طرفداران روش قدیمی خرید حضوری کتاب هستم، خرید آنلاین کتاب از مزایای زیادی برخوردار است، که گاهی اوقات ارزش این را دارد که به آن را فکر کنید…

 

می توانید کتاب های ارزان تری را به صورت آنلاین تهیه کنید.

کتاب‌های دست دوم: می‌توانید کتاب‌های دست دوم را در سایت‌های مختلف، از جمله فروشگاه‌های مانند دیوار و پیندو پیدا کنید.

قیمت‌های ارزان: در فروشگاه های حضوری ممکن است به دلیل اجاره بها و یا خدمات دیگر ممکن اس به شما تخفیف ندهند و یا قیمت بالاتری نسبت به سایت ها داشته باشند اما خرده فروشان آنلاین این مشکل را ندارند، آنها از حاشیه سود خود راضی هستند و نیازی به درآمد اضافی از خریدهای ناگهانی یا برچسب قیمت های متورم در مورد اقلامی مانند کتاب های درسی ندارند. اگر به دنبال چیز خاصی هستید و می بینید که دو گزینه با قیمت های متفاوت از فروشندگان مختلف موجود است اما تنها یکی ارسال رایگان را ارائه می دهد … انتخاب با شماست!

 

اگر به اندازه کافی دقت کنید، می توانید کتاب های بیشتری پیدا کنید.

خرید اینترنتی کتاب مزایای زیادی دارد. اگر به اندازه کافی جست و جو کنید، می توانید کتاب های بیشتری پیدا کنید، و پیدا کردن کتاب های جدید آسان تر است.

 

می توانید کتاب های درسی را سریع تر تهیه کنید.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چقدر طول می کشد تا یک کتاب را از یک فروشگاه آنلاین تهیه کنید و چقدر سریعتر از گرفتن کتاب از یک فروشگاه فیزیکی است. پاسخ این است: بسیار سریعتر!

می‌توانید کتاب‌های خود را با استفاده از کد تخفیف گاج مارکت سفارش دهید و در عرض دو روز یا کمتر (و اغلب سریع‌تر) درب منزل تحویل بگیرید. اگر از طریق کد تخفیف دیجی کالا خرید می‌کنید، گزینه‌های مشابهی وجود دارد که زمان تحویل فوری را نیز ممکن می‌سازد.

برخلاف این گزینه‌های تحویل فوری، خرید کتاب در مکان‌های فیزیکی مانند کتاب‌فروشی‌ها اغلب به معنای انتظار در صف در باجه‌های تسویه‌حساب است. و حتی در این صورت هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها آنچه را که می‌خواهید در انبار داشته باشند!

 

خرید آنلاین کتاب راهی عالی برای گسترش کتابخانه شماست!

اگر به دنبال گسترش کتابخانه خود هستید، خرید آنلاین کتاب راه بسیار خوبی است. می توانید عناوین بیشتری را پیدا کنید و آنها را ارزان تر از فروشگاه ها تهیه کنید. طیف گسترده موضوعات به شما انتخاب بیشتری میدهد، به این معنی که احتمال زیادی وجود دارد که کتاب مورد نظر شما با قیمت مقرون به صرفه در دسترس باشد. به علاوه، اگر چیزی را در گاج مارکت و یا سایر فروشگاه های معتبر دیگر سفارش دهید و ظرف مدت کوتاهی تحویلتان میدهند.

 

نتیجه

اگر به دنبال گسترش کتابخانه خود هستید، خرید آنلاین کتاب یک گزینه عالی است. می توانید عناوین بیشتری پیدا کنید و با استفاده از تخفیف ها در پول خود صرفه جویی کنید. با این حال، معایبی نیز وجود دارد مانند هزینه های حمل و نقل و.. اگر اینها خیلی شما را آزار نمی دهند، توصیه می کنیم این روش را امتحان کنید!