فروش، مایه حیات هر کسب و کاری است. بدون فروش، شما پولی در نمی آورید. و بدون پول، نمی توانید درب های کسب و کار خود را باز نگه دارید یا حقوق کارمندان خود را پرداخت کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که مشتری جذب کنید و….

کسب و کار خود را نجات دهید! روش موثر در افزایش فروش

مقدمه

فروش، مایه حیات هر کسب و کاری است. بدون فروش، شما پولی در نمی آورید. و بدون پول، نمی توانید درب های کسب و کار خود را باز نگه دارید یا حقوق کارمندان خود را پرداخت کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که مشتری جذب کنید و آنها را وادار کنید تا آنجا که ممکن است از فروشگاه شما سفارش دهند. برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، کد تخفیف راهی عالی برای تشویق مشتریان به خرید بیشتر از آنچه که نیاز دارند، و کد تخفیف فرصتی برای خریدهای تکراری را نیز فراهم می کند.

 

یک کد تخفیف ایجاد کنید و آن را پخش ارسال کنید.

یک کد تخفیف ایجاد کنید که به راحتی به خاطر سپرده شود. اگر خیلی طولانی یا خیلی کوتاه باشد، مشتریان ممکن است در فرآیند با مشکل مواجه شوند و از استفاده از کد تخفیف شما صرف نظر کنند.

مطمئن شوید که یک صفحه لندینگ دارید که مشتریان بتوانند از آنجا کد تخفیف های مورد نظر خودشان را پیدا کنند. این باید جدا از هر صفحه دیگری در سایت شما باشد و همچنین به راحتی در موتورهای جستجو مانند Google یا Bing (در صورت وجود) یافت شود.

 

موفقیت کمپین خود را با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل پیگیری کنید.

مهم است که موفقیت کمپین خود را با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل پیگیری کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که ببینید کدام کانال‌های بازاریابی کار می‌کنند و کدام‌ها کار نمی‌کنند تا بتوانید در کمپین‌های بعدی مطابق با آن تنظیم کنید.

 

کد تخفیف یک راه عالی برای ایجاد وفاداری مشتری و افزایش فروش هستند

کدهای تخفیف یک راه عالی برای ایجاد وفاداری مشتری و افزایش فروش هستند. راه اندازی آنها آسان است و می توان از آنها به طرق مختلف استفاده کرد.

کدهای تخفیف راهی ساده برای مشتریان شما برای دسترسی به تخفیف های ویژه محصولات یا خدمات شما هستند. آنها می توانند به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی ایمیلی استفاده شوند یا در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر پست شوند. کدهای تخفیف بارها و بارها نشان داده شده است که فروش بیشتری نسبت به انواع دیگر استراتژی های بازاریابی ایجاد می کنند، زیرا آنها چیزی را به مشتریان ارائه می دهند که می خواهند: قیمت های پایین تر!

 

کسب و کار خود را نجات دهید! روش موثر در افزایش فروش

کوتخفیف محل انتشار رایگان کد تخفیف های شما

برای اینکه کد تخفیف های خود را به کاربران بیشتری نمایش دهید می توانید با استفاده از پلتفرم کوتخفیف این کار را انجام دهید. همین حالا با ورود به بخش کاربری در کوتخفیف اولین کد تخفیف خود را رایگان منتشر کنید.

 

نتیجه

همانطور که می بینید، کدهای تخفیف یک راه عالی برای ایجاد وفاداری مشتری و افزایش فروش هستند. ایجاد و پیاده سازی آنها آسان است، و خیلی از بزرگان کسب و کار آنلاین ایران از آن بهره مند شده اند مانند کد تخفیف اسنپ اکسپرس ، کد تخفیف بانی مد و… بنابراین دلیلی وجود ندارد که آن را امتحان نکنید!