خرید بیمه خودرو و موتورسیکلت آسان تر از همیشه شده است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت فروش بیمه مورد علاقه خود بروید و «بیمه خودرو» یا «بیمه موتور سیکلت» را بررسی و مقایسه کنید و فهرستی از شرکت‌ ها…

از خرید اینترنتی بیمه نامه چه میدانید؟ + کد تخفیف

مقدمه

خرید بیمه خودرو و موتورسیکلت آسان تر از همیشه شده است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت فروش بیمه مورد علاقه خود بروید و «بیمه خودرو» یا «بیمه موتور سیکلت» را بررسی و مقایسه کنید و فهرستی از شرکت‌ ها که خدماتی با قیمت های مختلف ارائه می‌دهند به همراه تخفیفاتشان را مشاهده و دریافت کنید.

هنگام خرید آنلاین بیمه شخص ثالت خودرو، این شانس را دارید که نرخ ها و پوشش ها را با هم مقایسه کنید.

هنگام خرید آنلاین بیمه، این شانس را دارید که نرخ ها و پوشش ها را با هم مقایسه کنید. شما می توانید از میان ارائه دهندگان مختلفی که تخفیف های انحصاری و پیشنهادات ویژه را در وب سایت های خود ارائه می دهند، انتخاب کنید. وقتی بیمه موتور سیکلت را آنلاین می‌خرید، مزایای زیادی دارد:

  • شما به بسیاری از شرکت های مختلف که بیمه نامه های موتور سیکلت، بیمه بدنه خودرو و شخص ثالث را برای شما ارائه میدهند دسترسی داشته باشید.
  • مقایسه قیمت‌ها بین آن‌ها بر اساس نوع سیاستی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد آسان است . خواه فقط مسئولیت باشد یا پوشش کامل با امکانات اضافی اختیاری مانند کمک‌های جاده‌ای یا بخشودگی.
  • بسیاری از شرکت‌ها نیز اگر متوجه شوند که شخصی در طول زمان بدون هیچ گونه تصادف بوده اند، تخفیف می‌دهند!

می توانید بیمه موتورسیکلت خود را به صورت آنلاین نیز خریداری کنید.

اکثر ارائه دهندگان بیمه همچنین تخفیف های انحصاری و پیشنهادات ویژه ای را در وب سایت های خود ارائه می دهند، بنابراین می توانید حتی در هنگام خرید آنلاین، پول بیشتری پس انداز کنید.

مقایسه قیمت آنلاین بیمه خودرو و موتور سیکلت آسان و سریع است.

مقایسه آسان و سریع است، شما می توانید قیمت ها را در عرض چند دقیقه مقایسه کنید، و مجبور نیستید ساعت ها با یک نماینده بیمه تلفنی بگذرانید.

می توانید در عرض چند ثانیه چندین قیمت از شرکت های مختلف دریافت کنید.

سایت‌های مقایسه بیمه خودرو همچنین اطلاعاتی در مورد گزینه‌های پوشش، مانند پوشش جامع یا پوشش تصادف ارائه می‌دهند، بنابراین می‌دانید که چه نوع بیمه‌نامه‌ای قبل از خرید هر چیزی به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

ارائه دهندگان بیمه همچنین تخفیف های انحصاری و پیشنهادات ویژه را در وب سایت خود ارائه می دهند.

اکثر سایت های بیمه تخفیف های ویژه و پیشنهاداتی را در وب سایت خود ارائه می دهند. برخی از این موارد عبارتند از:

تخفیف برای خریداران جدید:

اگر اولین بار است که خرید میکنید، یا اگر قبلاً بیمه اتومبیل یا موتورسیکلت نداشته اید، برخی از ارائه دهندگان بیمه به شما در اولین بیمه نامه خود تخفیف می دهند (معمولاً ۵٪ یا ۲۰٪)، به عنوان مثال می توانید از کد تخفیف بیمه دات کام که فعال و قابل استفاده است بهره مند شوید.

تخفیف بازگشت مشتری:

در این نوع تخفیف اگر مدتی از سایت فروشگاه خرید نکرده باشید برای اینکه مجدد سفارشی ثبت کنید کد تخفیف به شما ارائه میدهند که با استفاده از آن می توانید تخفیف دریافت کنید.

همواره تمامی این تخفیف ها را می توانید از کوتخفیف دریافت کنید.

نتیجه

امیدواریم این مقاله به شما درک بهتری از نحوه انجام این کار داده باشد، مقایسه قیمت آنلاین بیمه خودرو آسان و سریع است، اما همچنین می تواند در هزینه های شما نیز صرفه جویی کند. بهترین راه برای اطمینان از اینکه پوشش شما برای نیازهای شما مناسب است، این است که پیشنهادات ارائه دهندگان متعدد را قبل از تصمیم گیری، مقایسه کنید.