ظروف آرکوپال به یک یار جدا نشدنی آشپزخانه های ما تبدیل شده اند. تنوع این نوع ظروف و طرح هایی که روی آن زده می شود، بی نهایت زیبا و رویایی است و به همین دلیل است که در اغلب خانه های ایرانی، حداقل یک سرویس آرکوپال دیده می شود. به نظر شما، چه چیزی باعث شده که آرکوپال به یک رقیب جدی برای چینی تبدیل شود؟ آیا دلیل خاصی برای این موضوع وجود دارد؟ اگر می خواهید بدانید در رقابت بین چینی و آرکوپال چه اتفاقی افتاده است، در ادامه با ما همراه باشید.

 

مزیت های ظروف آرکوپال

  • ظرف های آرکوپال از ظرف هایی که از جنس چینی هستند، مقاوم ترند. گفته می شود، آرکوپال بیش از ۵ برابر مقاوم تر از چینی است.
  • اتفاق تلخ لب پر شدن، در ظروف آرکوپال کمتر مشاهده می شود.
  • ظرف های آرکوپال قابلیت تولید در بی نهایت طرح و شکل و رنگ را دارند.
  • ظروف آرکوپال سبک هستند و به همین جهت محبوب قشر وسیعی از خانم های خانه دار واقع شده اند.
  • اگر ظرف مخصوص برای قرار دادن در مایکروویو ندارید، می توانید از ظرف های آرکوپال استفاده کنید؛ هیچ اتفاقی برایشان نمی افتد.
  • شستشوی آنها راحت بوده و ماشین ظرفشویی در شستن آنها با هیچ سختی مواجه نخواهد شد.

 

روشی شگفت انگیز برای خرید ظروف آرکوپال ارزان

ظرف های آرکوپال مزیت های زیادی دارند و همین مزیت هاست که باعث شده در خانه اغلب ایرانی ها، حداقل یک دست بشقاب برنج خوری و یا خورش خوری از جنس آرکوپال یافت شود. موضوعی که در مورد این ظروف اندکی نگران کننده به نظر می رسد، قیمت این ظرف هاست؛ برخی برندهای ارائه کننده این ظروف قیمت بالایی را برای محصولات خود انتخاب می کنند و این قیمت بالا، به برخی افراد اجازه نمی دهد که ظروف آرکوپال خریداری کنند.

البته این روزها، روزهایی است که دیگر نباید از بابت قیمت بالای این ظرف ها نگرانی به خود راه داد. امروزه، مراکزی که در حوزه فروش عمده آرکوپال فعالیت می کنند، این امکان را برای اغلب مردم فراهم کرده اند تا با مناسب ترین قیمت، ظرفی زیبا و سبک از جنس آرکوپال بخرند.

چگونه جلوه گری ظروف آرکوپال بر سر میز غذا را چند برابر کنیم؟

فرض کنید به تازگی یک سرویس آرکوپال خریداری کرده اید و می خواهید برای اولین بار آن را بر سر میز غذا قرار دهید. به نظرتان اگر بخواهید جلوه ظروف آرکوپالی را که خریداری کرده اید افزایش دهید، باید چه کنید؟ آیا راهی برای زیباتر کردن میز غذا وجود دارد؟ باید بگوییم، بله؛ قاشق و چنگال هایی زیبا و مدرن از قدرت کافی برای زیباتر کردن میز شام شما برخوردارند.

برای آنکه بتوانید یک سرویس قاشق چنگال زیبا با مناسب ترین قیمت خریداری کنید، بهتر است به مراکزی که قاشق چنگال ارزان عمده به فروش می رسانند، مراجعه کنید. تنوع بی نظیر موجود در این مراکز به شما کمک می کند بهترین و شایسته ترین قاشق و چنگال را خریداری کرده و به موثرترین روش میز غذایتان را تزیین کنید.

خرید ظروف آرکوپال

آیا برای افزایش جذابیت آشپزخانه، ظروف آرکوپال، کافی هستند؟

یکی از اشتباهاتی که اغلب ما مرتکب می شویم این است که فکر می کنیم برای داشتن یک آشپزخانه زیبا ظروف آرکوپال زیبایی کافی هستند و تصور می کنیم که به چیز دیگری نیاز نداریم. درست است که ظرف های آرکوپال، نقش بسیار موثری در بهبود روحیه ما و زیبایی میز غذا در آشپزخانه دارند، اما خب این همه ماجرا نیست و برای متفاوت کردن جلوه آشپزخانه باید به موضوعات مهم دیگری همچون نظم نیز توجه کرد.

خرید ظروف بانکه شیشه ای

یکی از راه های دم دستی و بسیار راحت برای ایجاد نظم در آشپزخانه، بانکه ها و یا همان ظرف های مخصوص حبوبات هستند. این ظروف هم زیبا هستند و هم می توانند به شما در پیدا کردن چیزی که به آن نیاز دارید، کمکتان کنند و باعث صرفه جویی در وقتتان شوند. اگر می خواهید بانکه هایی در سایز و ابعاد مورد نظر خریداری کنید و نظم و ترتیب را به آشپزخانه خود هدیه دهید، به مرکز فروش عمده بانکه شیشه ای مراجعه کنید. این مراکز، بانکه های شیشه ای زیبا را در قیمتی مناسب به شما می فروشند. با حضور در این مراکز فروش عمده، در انتخاب هر مدلی که دوست دارید کاملا آزاد هستید.